PUBLICACIONES

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  • García, J. R., Bustos, A. & Sánchez, E. (en prensa). The contribution of knowledge about anaphors, organizational signals, and refutations to reading comprehension. Journal of Research in Reading.
  • García, J. R., Mesón, R. & Sánchez, E. (en prensa). Análisis exploratorio de las variables relacionadas con las dificultades de los asesores psicopedagógicos para colaborar con los profesores. Infancia y Aprendizaje.
  • Orrantia, J., Múñez, D., Vicente, S., Verschaffel, L. & Rosales, J. (en prensa). Processing of situational information in story problem texts. An analysis from on-line measures. The Spanish Journal of Psychology.
  • Vicente, S. (en prensa). Resolución de problemas aritméticos: ¿qué problemas están resolviendo nuestros alumnos? Cuadernos de Pedagogía.
  • Vicente, S., Rosales, J., Chamoso, J. M. & Múñez, D. (en prensa). Análisis de la práctica educativa en clases de matemáticas españolas de Educación Primaria: una posible explicación para el nivel de competencia de los alumnos. Cultura & Educación.

+ 2015

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  • Sánchez, E. & García-Rodicio, H. (under review, second round). Making Learners Revise their Understanding through Instructional Explanations. Cognition and Instruction.
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  • García, J.R. & Cain, K. (2014). Decoding and Reading Comprehension: A Meta-Analysis to Identify Which Reader and Assessment Characteristics Influence the Strength of the Relationship in English. Review of Educational Research, 84(1), 74–111, doi: 10.3102/0034654313499616
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